مقالات آرشیو خبر ها
10 چیزی که کونته با رفتن از یوونتوس از دست داد !

10 چیزی که کونته با رفتن از یوونتوس از دست داد !

یوونتوس آنتونیو کونته را از دست داد ، به نظر ما بهترین سرمربی ، یک شماره ی یک ، نماد یوونتوسی بودن ، نماد سعی و تلاش ، نماد انگیزش ، نماد رهبری، و اگر می توانستیم دوست داشتیم که او برای همیشه روی نیمکت بیانکونری بماند ، اما او دیگر رفته است، اما شاید روزی بازهم او را ببینیم .

 

اما یک مسئله قطعی است : یوونتوس و هوادارانش فرماده ی خود را از دست دادند اما نیز آنتونیو کونته با ترک یوونتوس چیزهای زیادی را از دست داد. ما 10 موردی که او از دست داد را ذکر می کنیم ، با آگاهی از اینکه این تعداد بیشتر هم می توانند باشند .

 

1- از دست دادن 30 تا 40 درصد حمایت هواداران: بخش زیادی از هواداران مدیریت را مقصر در رفتن آنتونیو کونته می دانند، اما نیز تعددِ بی شماری آنتونیو کونته را مقصر می دادند و مخصوصاً طریقی که او از یوونتوس رفت را محکوم می کنند . اگر کونته حمایت 100 درصدی هواداران خود را داشت اکنون 30 تا 40 درصد آن را از دست داده است.

 

2- امکان بازهم برنده شدن: کونته امکان اینکه به زودی بازهم با تیمی پیروز شود را از دست داد ،حداقل در ایتالیا . او تیمی را از دست داد که می توانست همه چیز را برای ادامه ی راه او تضمین کند.

 

3- هوادارانی که او را برای همیشه همراهی خواهند کرد: هواداران یوونتوس برای همیشه با او خواهند ماند، اما آیا در جای دیگر نیز به همین صورت مورد استقبال خواهد بود ؟ قطعآ چنین رابطه و هوادارانی را در تیم دیگر نخواهد یافت .

 

4- بهترین نیمکت ایتالیا: یوونتوس بهترین تیم ایتالیا است ، با بهترین سازماندهی، آماده ترین برای درخشش در اروپا . در ایتالیا تیمی در حد و اندازه ی یوونتوس را نخواهد یافت.

 

5- بهترین استادیوم ایتالیا: قلب پیروزی های یوونتوس ، گل سر سبد استادیوم های ایتالیا است . مانند آن را در جای دیگر نخواهد یافت .

 

6- دو سال پایانی پیرلو: قطعا آنتونیو کونته، در صورتی که مربی تیم ملی شدن را هم از دست بدهد ، دو سال پایانی یک بازیکن فوق العاده مانند پیرلو را از دست داده است . واقعا حیف !

 

7- امکان تجربه ی پیروزی لیگ قهرمانان با یوونتوس: یک رویا ،بردنِ لیگ قهرمانان با یوونتوس . شاید آنتونیو کونته تمام طلاهای دنیا را برای رسیدن به آن داده بود . در یوونتوس تنها تراپاتونی و لیپی موفق به بردن آن شدند.

 

8- نزدیک شدن به لیپی و تراپاتونی: کونته در مسیر موفق ترین مربیان تاریخ یوونتوس بود ، متاسفانه رسیدن به آنها را از دست داده است .

 

9- بردن 4 اسکودتوی متوالی: کونته فرصت رسیدن به این رکورد تاریخی را از دست داد .

10- جایی که او را به خاطر اشتباهات می بخشند و از او حمایت می کند: کونته در اروپا برنده نشد ، اما هیچکس در یوونتوس به این نقطه ی ضعف او حمله نکرد . ما معتقدیم که، در جایی دیگر اینطور نبود . ما معتقدیم که در جایی دیگر در آن پرونده ی اتهامات شرط بندی چنین حمایت نشده بود، در جایی دیگر در لحظات سختی چنین کمک و لبخند دوست را دریافت نکرده بود .

 

" تیم ترجمه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: